pilates

آشنایی با پیلاتس و کاربرد ففو در پیلاتس

با ففو (فنر فشاری ورزشی)

باشگاه را به خانه خود ببرید و همه عضلات خود را به آسانی با یک وسیله تقویت کنید.

جوزف پيلاتس در آلمان در سال 1883 به دنيا آمد. پدرش ژيمناست بود. جوزف در كودكي دچار مشكلات ريوي و استخواني و قلبي شد و بسيار ضعيف شد به طوري كه در مدرسه همكلاسي هاش اذيتش مي كردند. او متوجه شد كه همه اين اذيت ها به خاطر ضعف جسماني اش هست پس شروع كرد به مطالعه در خصوص سلامتي و با آفتاب گرفتن ويتامين دي را به استخوان هاش رسوند و سلامتي استخوان هاش رو به دست آورد و شروع كرد به ورزش كردن. ورزش كاراته، يوگا، ژيمناستيك…

جوزف به انگليس رفت و در اونجا در مسابقه بوكس شركت كرد و به عضويت پليس انگليس در اومد. در جنگ جهاني اول دولت انگليس تصميم گرفت كه شهروندان آلماني كه در انگليس زندگي مي كردند را زنداني كند. جوزف براي سلامتي خودش و هم سلولي هاش ورزش رو اولويت خودش قرار داد و همه هم سلولي هاش رو تشويق كرد كه با هم ورزش كنند و از فنر تخت وسايلي ساخت تا با اونها ورزش كنند و سلامتيشون رو تضمين كنند بطوري كه وقتي در سال 1918 آنفولانزا اپيدمي شد هيچ كدام از اونهايي كه با پيلاتس ورزش كرده بودند به آنفولانزا مبتلا نشدند.

بعد از جنگ به آلمان برگشت و شروع به آموزش ورزش هاي ابداعي خود كرد. بعد كه نازي ها به او پيشنهاد دادند به آنها بپيوندد به آمريكا مهاجرت كرد و در آنجا باشگاه هاي بسياري را در زمينه ورزش هاي تركيبي و دستگاه هاي ابداعي خودش راه اندازي كرد و اين ورزش به ورزش پيلاتس معروف شد.

Triple_S

وسيله ورزشي ففو يا تريپل اس مي تونه يك وسيله براي ورزش پيلاتس محسوب بشه كه قابل حمل هست و همان شش اصل پيلاتس يعني؛ تمرکز، کنترل، تحرک، ايجاد نيروی دفاعی، دقت و تنفس را دنبال مي كند.

همچنین بخوانید  ففو برای پا

اين وسيله جديد را به ورزشكاران پيلاتس جهان تقديم مي كنيم.

با ففو (فنر فشاری ورزشی)

باشگاه را به خانه خود ببرید و ماهیچه کف لگن و کشاله ران خود را تقویت کنید.

با ففو (فنر فشاری ورزشی)

باشگاه را به خانه خود ببرید و سینه های خود را حجیم و سفت کنید.

بدون دیدگاه

ارسال نظر

ایمیل شما نزد ما ایمن است و به نمایش گذاشته نخواهد شد.

+ 78 = 81

  • logo-samandehi